Compliment of klacht? Laat het ons weten!

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hopelijk heeft u uw bezoek aan het MCD prettig ervaren, in dat geval vinden wij het leuk om van u te horen. Heeft u feedback voor ons? Ook in dat geval, ontvangen we graag bericht van u, zodat we daarmee aan de slag kunnen. Hieronder bespreken we hoe u ons hiervoor kunt bereiken.
 

Een compliment? Dat waarderen wij zeer!

Bent u tevreden over onze de behandeling van uw huisdier of over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor één van onze collega’s of teams? Dat waarderen wij enorm! U kunt uw verhaal en evt. een foto  achterlaten via:
Wij zorgen ervoor dat het bij de juiste persoon of afdeling terecht komt. Daarnaast delen wij graag positieve verhalen van onze cliënten via onze website en social media.

 
Beter nog: deel jouw verhaal over het MCD door een Google review te plaatsen via http://bit.ly/mcd-review en win een taart mét foto van jouw huisdier! Iedere maand verloten wij een taart onder de nieuwe inzendingen.


Ontevreden? Vertel het ons.

Wij willen onze zorg voortdurend verbeteren en u kunt ons daarbij helpen. Bij ons is uw huisdier in goede handen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorg, dienstverlening of communicatie. Heeft u een negatieve ervaring met ons gehad? Dat vinden wij heel erg vervelend. We nodigen u dan graag uit om uw feedback te geven via: Het MCD heeft een klachtencommissie die uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig behandelt. Laat in uw mail in ieder geval de volgende gegevens achter:
  • Achternaam waarmee u bij ons bekend bent
  • De naam van uw huisdier
  • Datum van uw laatste bezoek
  • Betreffende afdeling(en)
  • Evt. uw cliëntnummer en aanvullende informatie.

U heeft een klacht ingestuurd, wat nu?

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, krijg u van ons een bevestiging. Daarna gaan we met de betrokkenen in gesprek om uit te zoeken wat er precies gebeurd is en hoe we de klacht naar tevredenheid kunnen oplossen. Wij komen zo snel mogelijk en zeker binnen 2 weken bij u terug met een reactie.

Deel deze pagina